Последни постинги в riba.blog.bg

http://astore.amazon.de/worldcup-2010-shop-21

Нещо повече за рибата, гъбите, пчелите, спорта и други интересни неща

понеделник, 21 септември 2009 г.

Сериала Перла

Хора помагайте кажете няма ли някъде сайт за гласуване за премахването на този сериал. Защото в нас се гледа от всички с изключение на мен и синът ми който е на 2 години иначе всички жена ми , майка ми , баща ми не откъсват поглед. Затова кажете някой сайт или нещо да гласувам да го махат от ефира, или поне да го дават към 13 или 14 часа като бачкат хората. Че на всичкото отгоре давали по 2 епизода. Ама аз отде да знам и като свърши първата серия и аха радостен ще гледам нещо друго, ама дръжки още един епизод м.... им трябва такива сапунки със закон да ги махат. Вместо да ходят за риба те сапунки гледат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар